شهر و جامعهعناوین اخبار

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امامزادگان قاسم و حمزه(ع) فلاورجان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: روز دوشنبه ۲ مهر ماه جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با حضور کلیه مسئولان شهرستان و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذری جهرمی در جوار حرم مطهر امامزادگان قاسم و حمزه(ع) فلاورجان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: پس از جلسه شورای آذری جهرمی به همراه مسئولان شهرستان نیز به زیارت حرم مطهر این امامزادگان عظیم الشان مشرف شدند و در ادامه نیز گزارشی از فعالیت های عمرانی و فرهنگی که در جوار حرم مطهر این امامزادگان بزرگوار اجرا شده است نیز ارائه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: آستان مقدس امامزادگاه حمزه و قاسم (علیهما السلام) در شهرستان فلاورجان، شهر بهاران، محله اشترجان واقع شده است.

**مراسم بزرگداشت امامزاده ولی ابن موسی الکاظم(ع) کاشان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: همزمان با هفدمین روز از ماه محرم مراسم بزرگداشت امامزاده ولی ابن موسی الکاظم(ع) کاشان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده و در راستای تجلیل از مقام شامخ امامزادگان عظین الشان و تبدیل این اماکن مقدس به قطب های فرهنگی همزمان با هفدمین روز از ماه محرم مراسم بزرگداشت امامزاده ولی ابن موسی الکاظم(ع) کاشان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دانشمند و مداحی سید علی حسینی در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: آستان مقدس امامزاده ولی ابن موسی کاظم علیه السلام در استان اصفهان ۱۰ کیلومتری شهر کاشان و در منطقه راوند کاشان واقع شده است.

**مراسم هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان امامزاده اسماعیل(ع) چادگان برگزار شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت گفت: همزمان با هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان  حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در حرم مطهر امامزاده اسماعیل(ع) فراموشجان چادگان مراسم عزاداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی معینی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی در دهه دوم ماه محرم و همچنین همزمان با هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان  حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)  مراسم عزاداری با حضور پرشور مردم در جوار حرم مطهر امامزاده اسماعیل(ع) فراموشجان چادگان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این مراسم به همراه یادواره ۳۶ شهید گلگون کفن دهستان چنارود شمالی و به همت حوزه مقامت حضرت ابوالفضل (ع) و مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع)، باحضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران، فرمانده سپاه چادگان، بخشدار چنارود، رئیس بنیاد شهید چادگان، رئیس آبفار شهرستان، با مداحی و نوای گرم مداح اهل بیت مجتبی حسین خانی برگزار شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در شهرستان چادگان، بخش چنارود، دهستان چنارود شمالی و در روستای فراموشجان واقع شده است.

**همایش پیاده روی حرم تا حرم در خمینی شهر اجرا می شود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی حرم تا حرم در خمینی شهر اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار داشت: براساس هماهنگی های به عمل آمده در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی حرم تا حرم در خمینی شهر اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: این همایش پنجشنبه ۵ مهر ماه از ساعت ۱۷ بعدازظهر از آستان مقدس امامزاده سید ابوالحسن علیه الاسلام به سمت حرم مطهر امامزاده سید محمد علیه السلام برگزار می شود و در پایان مراسم نیز گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس که در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد علیه السلام مدفون هستند غبار روبی و عطر افشانی می شوند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: در این همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان شرکت می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا