تکنولوژی

خانم نویسنده دی کاپریو را حال بهم زن خواند!

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، رایان پس از انتشار اخباری در مورد این بازیگر ۴۸ ساله که تمایل زیادی به قرار گذاشتن با زنان زیر ۲۵ سال دارد، مجموعه توئیتی خطاب به لئو منتشر کرد.

وقتی یکی از طرفداران این کمدین از او پرسید که «جرم لئو چیست چرا که لئو و ادن هر دو بزرگسال هستند؟»، در پاسخ گفت: «جرمی نیست، فقط یک الگوی ترسناک و چند‌ش آوره.»

کاترین در واکنش به توئیت یک کاربر که نوشته بود: «مردم به اندازه کافی در مورد لئوناردو دی کاپریو که در آستانه ۵۰ سالگیست و همچنان با دخترهای زیر ۲۰ سال رابطه داره صحبت نمی‌کنند!

برعکس با نادیده گرفتن این موضوع درحال عادی سازی رابطه یک فرد میانسال با نوجوان‌های کم سن و سال هستند!

او در پاسخ به توئیت این کاربر نوشت: «ممنون برای این توئیت من هفت سال است که راجب این موضوع می‌نویسم اما هیچکس اهمیت نمی‌دهد!»

کاترین در مصاحبه با دیلی میل عنوان کرد رابطه‌های لئو همگی شامل دخترانی بودند که زیر ۲۰ سال داشتند و دلیل انتخاب دختران کم سن به دلیل عدم بلوغ فکری و عقلیست که تا ۲۵ سالگی طول می‌کشد که همانطور که همه آگاهیم لئو با همه دوست دخترهایش در آستانه ۲۵ سالگی جدا شده چون تحمل رابطه با زنان آگاه و بالغ را ندارد!

این مرد در آستانه ۵۰ سالگی طوری با دختران نوجوان وارد رابطه می‌شود که انگار هنوز در دهه ۹۰ و زمان تایتانیک زندگی می‌کند، کار او چندش‌آور است.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا