شهر و جامعهعناوین اخبار

آموزش نصاب عایق های حرارتی و صوتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای اجرا می شود

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی مدیر کل استان و ایرج توکلی مسئول آموزش در صنایع اداره کل با ایرج رخصتی مدیر عامل شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش رخصتی به تشریح تاریخچه تأسیس شرکت تارابگین که در حوزه تولید پشم عایق های صوتی و حرارتی و تولید کننده انواع دیوارهای سبک داخلی عایق شده با سیستم LPMW با استفاده از سرباره کوره بلند ذوب آهن و سنگ آتش فشان پرداخت و ضمن توضیح محصولاتی از جمله عایق لوله ای، عایق تخته ای، عایق لحافی رزین دار و عایق پتویی دوخته شده با تور سیمی گالوانیزه گفت: این محصول در ساختمان ها به منظور بهسازی فضای داخلی و بیرونی آن و کاهش وزن سازه، دیوارهای گچی، دیوارهای کناف و ۳D پانل ها، بین جداره های دیوارها یا پارتیشن ها، کف و روی بتن بین طبقات، سطح خارجی و زیر طاقی ها(شیروانی ها)، استودیوهای صدابرداری و تونل های مترو جهت جذب صدا و جلوگیری از انتقال ارتعاشات، ساخت ساندویج پانل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

وی بیان داشت: مجتمع های پتروشیمی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع کشتی سازی و سازی و ساخت شناور، فرودگاه ها و سایر صنایع از عمده ترین مصرف کنندگان این محصول هستند.

مدیر عامل شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان با اشاره به رسالت آموزش فنی و حرفه ای مبنی بر ارائه آموزش های مهارتی خواستار انعقاد  تفاهم نامه در خصوص آموزش نصاب عایق های حرارتی و صوتی برای تأمین نیروهای انسانی این صنعت در سطح ملی شد.

در ادامه جلالی به بیان سیاستهای جدید سازمان، اقدامات انجام شده در آمایش سرزمینی، تفاهم نامه های آموزش منعقد شده، تنوع بخشی و سفارش پذیری خدمات آموزشی پرداخت و در خصوص اجرائی شدن این تفاهم نامه قول مساعد داد.

در پایان مدعوین از روند تولید پشم صوتی LPMW و محصولات تولید شده بازدید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا