اخبار استان ها

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک از خودروی کوییک در قزوین

سردار سرتیپ‌دوم علی ابراهیمی در گفت‌ وگو با خبرنگار سرمایه گستران در قزوین از کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سواری کوییک با ۳ قاچاقچی در عملیات مأموران پلیس این استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی کوییک مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: بنابراین مأموران پلیس دستور توقف آن‌ها را صادر کردند، اما راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست مأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت عرصه را بر خود تنگ دیده و تسلیم پلیس شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۹۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: راننده خودرو به همراه ۲ سرنشین خودرو که در قالب سفر نوروزی و پوشش خانواده از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی در حرکت بودند، هم دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی یادآور شد: اشرار و قاچاقچیان بدانند پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیرانه با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا