اخبار استان ها

عدالت‌محوری سرلوحه فعالیت شورا و شهرداری مبارکه است

عبدالله وکیلی در گفتگویی اظهار کرد: مدیریت شهری مبارکه بر اساس راهبرد تعیین شده و جلب اعتماد شهروندان، انجام پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در تمام نقاط شهری را در دستور کار دارند.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۵۲۸ میلیارد تومانی شهرداری مبارکه افزود: بیشتر بودجه امسال شهرداری صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساختی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ادوار گذشته و دیگر پروژه‌های عمرانی و فرهنگی پیش بینی شده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تصریح کرد: احداث فاز دوم بلوار شهید حمزه بابایی، ادامه خیابان ۲۲ بهمن، تقاطع غیرهمسطح وحدت، احداث ادامه خیابان جهاد سازندگی، عملیات اجرایی مجموعه ارکیده، احداث شهرک مشاغل کارگاهی خیام و آغاز احداث عملیات بلوار امام رضا (ع) از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام شهرداری مبارکه است.

وی، خدمت به مردم را بالاترین ارزش در اسلام دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره ششم به اتفاق شهردار و مجموعه شهرداری با وحدت و همدلی در حد توان و امکانات موجود برای داشتن شهری آباد و زیبا تلاش می‌کنند.

وکیلی افزود: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری نسبت به سال قبل افزایش داشته است که امیدواریم منشأ خیر و برکت برای شهر و شهروندان باشد تا بتوانیم توسعه همه‌جانبه را در راستای تحقق شعار و اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری رقم بزنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا