اخبار استان ها

بازگشایی استخر جهان پهلوان تختی چشم انتظار قرارداد با ناجیان غریق نجات

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفتگویی با اشاره به پروژه ساماندهی استخر جهان پهلوان تختی زرین شهر اظهار کرد: فعال‌سازی تنها استخر شهرستان لنجان پس از کاهش روند شیوع ویروس کرونا به عنوان یک مطالبه شهروندی مطرح بود از این رو مدیریت شهری در مسیر نوسازی ورق‌های سازه سقف و ستون‌های این مجموعه به دلیل فرسودگی حرکت کرد.

وی افزود: پروژه بازسازی و ایمن‌سازی سقف، اجرای شبکه برق و تأسیسات استخر جهان پهلوان تختی توسط واحد عمرانی و امانی شهرداری زرین‌شهر آغاز شد و با صرفه جویی بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال آماده بازگشایی مجدد شد.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: امروز سوالاتی در خصوص عدم بازگشایی استخر جهان پهلوان تختی علیرغم بازسازی این مجموعه در ذهن شهروندان مطرح است.

وی ادامه داد: در پاسخ به این سوال باید گفت در راستای مدیریت استخرهای شنا و به منظور مراقبت از جان شناگران اینگونه مجموعه‌ها باید استانداردهای لازم را در خصوص تعداد ناجیان غریق را رعایت کنند تا این افراد با کم شدن محدوده حفاظتی بتواند به شکل بهتر و دقیق‌تر شناگران را زیر نظر قرار دهند.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه ناجی غریق، شغل بسیار حساس و پرمسئولیتی است، اضافه کرد: در حال حاضر استعلامات مورد نیاز در خصوص منجیان غریق و نیروهای خدماتی استخر جهان پهلوان تختی منتشر شده تا مدیریت و نگهداری خدمات این مجموعه تعیین تکلیف شود.

وی تاکید کرد: رشته ورزشی شنا برای فعالان در این رشته سرشار از عشق بوده اما باید به این نکته توجه داشته باشند که با شیوع کرونا درآمد بسیاری از فعالان آن از جمله ناجیان دستخوش تغییر قرار گرفت و بسیاری از فعالان این ورزش دچار زیان مالی شدند و بخشی از آنان به مشاغل دیگر روی آورده‌اند.

شهردار زرین‌شهر گفت: امیدواریم با انعقاد قرارداد با پیمانکار و تأمین ناجیان غریق شاهد آغاز فعالیت استخر جهان پهلوان تختی باشیم تا به این مطالبه شهروندی پاسخ داده شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا