پیشخوانتیتر دوعناوین اخبار

مردم تخلفات نوروزی مربوط به حوزه کشاورزی را اطلاع دهند

شاهرخ رمضان نژاد لزوم استمرار ارایه خدمات وزارت جهاد به مردم در ایام مختلف سال را مورد اشاره قرار داد و  اظهار کرد: در ایام نوروز ۹۵ سازمان های وابسته به وزرات جهاد کشاورزی فعال بوده و خدمات رسانی به مردم استمرار دارد.
وی با بیان اینکه سیاست وزارت جهاد کشاورزی، مردمی کردن همه امور حوزه کشاورزی از جمله حفظ و صیانت از منابع طبیعی است، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با راه اندازی سامانه های ارتباطی در زمینه های حفاظت اراضی کشاورزی، آتش سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب، عرضه فرآورده های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز وغیره به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده دریافت گزارش ها و پاسخگویی به شهروندان است.
رمضان نژاد تصریح کرد: سامانه ۱۳۱ سازمان امور اراضی در ایام نوروز آماده دریافت گزارش های مردمی درباره تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تصرفات غیرمجاز و زمین خواری است.
وی با اشاره به این که در ایام نوروز حضور مردم در عرصه های طبیعی افزایش می یابد، اظهار کرد: انتظار این است که شهروندان نهایت همکاری و همیاری را برای حفظ منابع طبیعی بکار گیرند و در صورت بروز حوادث احتمالی، هرگونه آتش سوزی، تخریب، تصرف اراضی ملی و قاچاق چوب را به سامانه ۱۵۰۴ اطلاع دهند.
رمضان نژاد افزود: به منظور حفظ سلامت مردم در ایام نوروز، هموطنان می توانند هرگونه عرضه فرآورده های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز و غیره را به سامانه ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی گزارش دهند.
مشاور وزیر جهاد گفت: مردم می توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد درباره حوزه مسولیت های وزارت جهاد کشاورزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۶ گزارش کنند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا