اخبار استان ها

مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست فرمانداری و امام جمعه نهبندان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، آسفالت معابر روستای میغان به بهره برداری رسید.

قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این مراسم اظهار کرد: در دهه حساب ۱۰۰ امام سال جاری ۲۶۵ میلیارد تومان طرح هادی و بازنگری روستاها و واحدهای جدید روستایی و شهری در سطح استان بهره بردای می‌رسد.

عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به حجم آسفالت انجام شده اشاره کرد و گفت: با ادامه این خدمت رسانی‌ها شاهد اتمام طرح‌های هادی در روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: زیرسازی و آسفالت معابر روستای میغان به متراژ ۵ هزار و ۶۲۵ مترمربع و جدول گذاری به متراژ ۸۰۰ متر، با مشارکت دهیاری با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال انجام گرفته است.

به گزارش سرمایه گستران، اعطای ۹۰۷۱ مین جلد سند مالکیت شهری و روستایی و تحویل ۶۵۵۶ مین فقره قرارداد واگذاری زمین در روستای میغان و بهره‌برداری از ۷ هزار و دویست و چهلمین واحد مقاوم روستایی شهرستان نهبندان در این سفر انجام شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا