اخبار استان ها

پاسداران بازوی قدرتمند نظام هستند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی هاشمی‌طاهری در مراسمی که برای گرامیداشت روز پاسدار و جانباز در سالن جلسات شورای اسلامی شهر کاشان بر پا شد، اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی شرایط سختی را سپری کردیم و توانستیم با لطف الهی، ایمان به خدا، هدایت امام راحل (ره) و ایستادگی رزمندگان، خون شهدا و ایثار جانبازان به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز داریم مدیون شهدا و جانبازان است و هرگز نباید این حماسه‌آفرینی‌ها از یاد ملت برود، عنوان کرد: برگزاری مراسم یادبود و تجلیل با هدف ماندگاری حرکت رزمندگان رسالتی همگانی است. سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، فرصتی ارزنده برای تکریم از حماسه آفرینانی است که برای اعتلای اسلام و دفاع از ارزش‌های اسلامی مجاهدت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: جانبازان به عنوان شهدای زنده در سخت‌ترین آزمون الهی سرافراز و سربلند بیرون آمدند و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی جانبازان به برکت روحیه ایثار و شهادت، در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین هستند و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته‌اند.

وی با بیان این مطلب که این روزها که مزین به ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) است، پاسداران و جانبازان را گرامی می‌داریم، ادامه داد: جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند، زیرا بدون هیچ چشم داشتی از جان خود برای آسایش ما گذشتند، آنان کسانی هستند که در دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند و این دانشگاه به گونه‌ای آنها را تربیت کرده که در هر عرصه‌ای ورود کرده‌اند و با ابتکار، اراده و توان، کارآمدی نظام اسلامی را به اثبات رسانده‌اند.

هاشمی طاهری تاکید کرد: امروز رسالت سنگین جانبازان بر دوش جوانان غیرتمند ایران اسلامی است و جوانان باید با استفاده از تجربیات و رهنمودهای آنها و بهره‌گیری از دانشگاه دفاع مقدس عزت و سربلندی کشور و خودکفایی کشور را در همه عرصه‌ها رقم بزنند، از پاسداران و سرداران کاشانی درخواست داریم تا با هم‌فکری و انتقال تجارب خود مدیریت شهری را یاری کنند و برای توسعه فرهنگی و عمرانی شهر دخیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان نظام با همگرایی و هم‌دلی در رفع مشکلات منطقه بکوشند و به کمک مسئولان شهری در رفع نیازهای مردم و منطقه همچون همیشه مؤثر باشند.

به گزارش سرمایه گستران؛ منطقه کاشان بیش از ۲۵ سردار نظامی دارد که همواره در دفاع مقدس تأثیرگذار بودند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا