تکنولوژی

پلمب فروشگاه گوشت گراز و خوک در شمال تهران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سرگرد محمد زیدی به تشریح دو ماموریت سازمان اطلاعات پلیس تهران در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: نخستین پرونده مربوط به بازداشت یک فروشنده گوشت خوک و گراز است. درپی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش گوشت‌های غیر بهداشتی و قاچاق در یک واحد صنفی در خیابان دستگردی تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و آنان پس از بررسی صحت و سقم خبر دریافتی به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو و کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام بازرسی از محل گفت: ماموران پلیس در در بازرسی به عمل آمده از این واحد صنفی سه تن و۳۵۲ کیلو گرم گوشت گراز و خوک را که به صورت قاچاق وارد کشور شده و غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته بود، کشف و ضبط کردند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران ارزش ریالی اقلام کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ واحدصنفی مذکور که در گذشته نیز مرتکب تخلف شده بود، با دستور قضائی پلمب شده و اقلام کشف شده به نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران تحویل داده شد.

وی همچنین از دستگیری عامل ضرب و جرح در خیابان جمهوری تهران خبر داد و گفت:‌ در پی شکایت متصدیان یک واحد صنفی نانوایی مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و سرانجام مخفیگاه این فرد در شهرستان فردیس استان البرز مورد شناسایی قرار گرفت و این فرد پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به پایگاه هشتم سازمان اطلاعات پلیس تهران انتقال داده شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم به بزه ارتکابی خود اقرار کرده است تصریح کرد:متهم علت اعمال مجرمانه را تسویه حساب شخصی اعلام کرد. این فرد که از اراذل و اوباش بومی زنجان است، دارای سابقه شرارت، جرایم خشن و قدرت نمایی در فضای مجازی است که چندین مرحله به حبس محکوم شده بود.

وی با بیان اینکه حال مجروحان پس از جراحات سنگینی که برداشته‌اند، مساعد است و همه آنان از بیمارستان ترخیص شده اند، گفت: روند جمع آوری مستندات اقدامات مجرمانه متهم و تشکیل پرونده در جریان است و این فرد به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا خواهد شد.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا