اخبار استان ها

شمار اتوبوس‌های کلانشهر کرج افزایش پیدا می‌کند

علیرضا رحیمی محمودآبادی، امروز در گفتگویی در البرز، ضمن تبریک سال جدید، در خصوص برنامه‌هایی که شورای شهر برای سال ۱۴۰۳ کرج در نظر گرفته است، از توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کلانشهر کرج خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر با کمبود ۵۳۰ اتوبوس در سطح شهر مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی پیرامون مسائل حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ اجرایی شد، اضافه کرد: برای مثال نخستین شهری در کشور هستیم که شمار قابل توجهی اتوبوس برقی را خریداری کرده‌ایم.

عضو شورای شهر کرج گفت: اکنون حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس فعال در کرج وجود دارد که پاسخگوی نیازهای حمل‌ونقل عمومی این شهر پر رفت‌وآمد نیست.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از اتوبوس‌های کرج به علت فرسودگی طی سال‌های اخیر از مدار خدمات‌رسانی خارج شده است، افزود: ۹۸ دستگاه اتوبوس به علت فرسودگی طی ماه‌های گذشته به یک توقفگاه در جنوب این کلانشهر انتقال پیدا کردند که باید تعیین تکلیف شوند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در مجموع مدیریت شهری کرج باید ظرفیت اتوبوسرانی خود را افزایش دهد و این ناوگان را روز آمد کند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در اجرای طرح جامع حمل‌ونقل شهر کرج باید از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش ناوگان اتوبوس‌رانی در سطح این شهر استفاده شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا