اخبار استان هاشهر و جامعهعناوین اخبار

صرفه جویی در هزینه ها طی سه سال اخیر از نقاط برجسته بودجه شهرداری بوده است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان و همزمان با تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی شهردار اصفهان به شورای شهر، با اشاره به اینکه در حوزه برنامه ریزی شهرداری اصفهان کار بزرگی انجام داده است، اظهار کرد: برای تدوین بودجه ۱۴۰۰ جلسات متعدد شبانه روزی برگزار شده است و تلاش شده تا بودجه منطبق بر واقعیت تنظیم شود.

وی ادامه داد: یکی از انتظارات از بودجه ۱۴۰۰ افزایش نسبت عمرانی به جاری است و سهم بودجه جاری باید کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اولویت های شهر اصفهان باید در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود، اظهار کرد: فضای جلب مشارکت مورد نظر مدیریت شهری اصفهان بوده است و امیدواریم بودجه سال آینده برای مشارکت بیشتر تدوین شود.
وی با بیان اینکه بودجه باید از شفافیت لازم برخوردار باشد، گفت: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان بعد از تصویب باید قابلیت انتشار برای عموم مردم را داشته باشد تا شهروندان متوجه شوند چه اتفاقاتی در شهر رخ خواهد داد.

نصر اصفهانی افزود: در سه سال اخیر صرفه جویی در هزینه ها در شهرداری اصفهان و در لوایح بودجه لحاظ شده است که امیدواریم سال آینده نیز این مهم رقم بخورد.

وی یکی از برجستگی های بودجه در سال های اخیر را افزایش امور رفاهی کارکنان و کارگران شهرداری عنوان کرد و افزود: امیدواریم این موضوع برای افزایش خدمت رسانی کارکنان به مردم در بودجه ۱۴۰۰ هم در نظر گرفته شود.
گفتنی است، صبح امروز شهرداری اصفهان لایحه بودجه هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان را برای تصویب به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم کرد. بودجه ۱۴۰۰ اولین بودجه در برنامه ۱۴۰۵ اصفهان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا