اخبار استان ها

زیرسازی و روکش آسفالت جاده لشتر به دهدلی از مطالبات بحق مردم است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سیاوش سلیمانی امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در جلسه بررسی مشکلات روستاهای لندی و دهدلی از توابع شهرستان اردل اظهار کرد: اجرای شبکه برق‌رسانی از لشتر تا روستای دهدلی به طول ۲۸ کیلومتر از مطالبات چندین ساله مردم محروم این منطقه است.

وی افزود: با احداث شبکه برق همچنین پمپاژ آب از رودخانه بادره سمی به دشت دیناران، کل منطقه احیا خواهد شد و تحول عظیمی را در استان شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری روکش آسفالت و زیرسازی جاده لشتر به دهدلی و بررسی و رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و نصب دکل همراه اول روستای دهدلی را نیز از دیگر مطالبات برشمرد و تصریح کرد: رسیدگی به مشکل اینترنت روستاهای حاجی‌آباد، سیف‌آباد، الله‌یاری و دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ و لیرابی، عباس‌آباد و گرد پینه منطقه دیناران شهرستان اردل نیز از دیگر مطالبات مردم این مناطق است؛ در همین راستا مقرر شد تا شهریورماه سال جاری مشکل این مناطق توسط اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرتفع شود.

سلیمانی تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت برق استان اجرای شبکه برق در روستای دهدلی را منوط به رفع مشکل جاده دسترسی این روستا دانسته است، مقرر شد قرارگاه سازندگی سپاه نسبت به برگزاری جلسات کارشناسی به‌منظور بررسی و رفع مشکل جاده دسترسی اقدام کند و پس از رفع مشکل جاده، نسبت به برقراری برق ثابت برای این منطقه یا نصب پنل خورشیدی اقدام شود.

وی گفت: برای زیرسازی و آسفالت جاده لشتر به لندی مقرر شد با توجه به اینکه باید از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و امور عشایر استان چهارمحال‌وبختیاری برای این جاده تصمیم‌گیری شود، جلسه‌ای توسط فرماندار شهرستان اردل در این راستا تشکیل و تعیین تکلیف شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: درباره مشکل اینترنت روستای دهدلی مقرر شد با توجه به ابلاغ سی‌ویکم شهریورماه ۹۸ شرکت ارتباطات سیار ایران و واگذاری این منطقه به اپراتور همراه اول و شرکت مخابرات منطقه استان، مکاتبات برای اختصاص تجهیزات و احداث سایت جدید در روستای لندی انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات روکش آسفالت جاده‌های خاکی منطقه میانکوه و روستاهای اطراف و روستای تلخاب، لندی و گوزلک، خواستار پیگیری مسئولان امر شد.

سلیمانی با بیان اینکه یکی از ارکان توسعه پایدار در نظام‌های سیاسی دنیا، مشارکت مردم در سیاست از طریق نهادهای واسط بین دولت و مردم است، اضافه کرد: حتی اگر بهترین دولت‌ها و کارآمدترین سیاست‌ها را داشته باشیم، تا حلقه واسط و ارتباط بین دولت و مردم شکل نگیرد، دولت نمی‌تواند سیاست‌ها و برنامه‌های خود را اجرایی کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا