اقتصاد کلان

رتبه فضای کسب و کار اصفهان به ۵ رسید

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرحسین کمیلی در نشست تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان اصفهان با حضور رئیس قوه قضائیه صبح امروز ظهارداشت: برگزاری نخستین جلسه رئیس قوه قضایی در سفرشان به اصفهان با فعالان حوزه اقتصادی نشان از اهمیت این موضوع و جنگ ترکیبی حاکم بر کشور دارد که در این راستا باید تدابیر ویژه‌ای برای به نتیجه رسیدن این کارزار اتخاذ شود.

وی افزود: در استان اصفهان بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی، ۸۰ شهرک صنعتی، ۲۵۰ هزار واحد صنفی، هزار معدن وجود دارد و قطب تولید فولاد، نساجی، شیر و دانش‌بنیان است. با توجه به وجود چنین ظرفیت گسترده‌ای اگر مشکلات استان اصفهان برطرف و حل شود، تمامی کشور از مزایای آن منتفع خواهند شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان آنکه در این راستا نیازمند قوانین دوره اضطرار هستیم که درخصوص آن به ستاد مشترک تصمیم‌گیری صحیح و سریع احتیاج دارد، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی از ما انتظار تصمیم درست و صحیح دارند و توجه به این نکته ضروری است که این موضوع نباید دچار اطاله زمان شود.

وی گفت: با توجه به آنکه شما شرایط جنگی را درک کرده‌اید و در این شرایط خواهش دارم تصمیماتی اتخاذ شود تا به سرعت تصمیمات صحیح اتخاذ شود. خوشبختانه تغییرات مناسبی را در قوه قضائیه شاهد بوده‌ایم و در استان نیز هماهنگی خوبی را می‌بینیم چرا که جلسات به موقع برگزار می‌شود اما این موارد نیازمند به پشتیبانی‌های لازم در سطح کشور و تهران نیز نیازمند است و این تدابیر از سمت حضرتعالی نیز مطرح است.

کمیلی خاطرنشان کرد: رتبه فضای کسب و کار اصفهان که در پاییز ۱۴۰۰، رتبه ۱۵ بوده در تابستان امسال به رتبه ۵ رسیده که برای رشد بیشتر آن به توجه هرچه زیادتر در سطح کشور هستیم.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا