اخبار استان ها

برخورد با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در ایام نوروز

علیرضا مؤمنی در گفتگویی با بیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر شهری به کوچه بنت‌الهدی در خیابان شهید بهشتی رسید، اظهار کرد: اکیپ آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری شهرداری در مناطق مختلف شهر از ورودی تا خروجی ورامین در حال اجرای عملیات عمرانی است.

وی افزود: در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار، شست‌وشوی جداول و انهار معابر سطح شهر از جمله معبر ۲۰ متری رسالت در حال انجام است.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: شهرداری از عموم شهروندان درخواست می‌کند از ریختن زباله و ته مانده غذا در معابر جلوگیری کنند و زباله‌های خود را در کیسه‌های مخصوص زباله بگذارند و رأس ساعت ۹ شب در سطل‌های مخصوص زباله شهرداری در جایگاه محله خود قرار دهند.

مؤمنی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده سگ‌های بدون صاحب در محل سکونت خود با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و موارد را به شهرداری ورامین اطلاع دهید تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار عملیات تعویض و نصب تابلوهای پایه کوتاه راهنمایی و رانندگی در سطح معابر اصلی و فرعی شهر ورامین انجام شده است، تصریح کرد: در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در محله ۱۲ فروردین خیابان ۱۵ خرداد در حوزه ناحیه چهار معاونت خدمات شهری شهرداری ورامین اجرا شد.

شهردار ورامین گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با ساخت‌وسازهای غیر مجاز شهر ورامین و طبق تاکید مدیریت شهری، با هرگونه اقدام برای ساخت‌وساز غیرمجاز به ویژه در ایام تعطیلات عید نوروز برخورد خواهیم کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا