اخبار استان ها

بدهی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی تهرانی‌ها به شهرداری پایتخت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سیداحمد علوی امروز _یکشنبه چهاردهم اسفند_ در یکصدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: یکی از شرکت‌های خاص و مهم شهرداری شرکت کنترل ترافیک است و به مجموعه‌های خارج از شهرداری نیز خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: از وظایف شرکت کنترل ترافیک، کنترل دوربین‌های سطح شهر، تونل‌ها و فیبر نوری در پایتخت است اما شاهد هستیم که این شرکت از چند ماه قبل مدیرعامل ندارد که استمرار این شرایط خوب نیست.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از رعایت نشدن شأن کارکنان گفت: کارکنان شهرداری همچون خانواده ما هستند و حفظ شأن آن‌ها ضروری است و باید در اولویت قرار داده شود.

وی با بیان اینکه در پنج سال اخیر شهروندان به علت ورود به محدود طرح ترافیک، ۲,۵۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند و به شهرداری تهران بدهکار هستند، افزود: اگر تخفیف اعمال شود، مبلغ ۱.۷۵۰ میلیارد تومان به منابع نقدی شهرداری اضافه خواهد شد، از این‌رو پیشنهاد می‌شود لایحه تخفیف ۳۰ درصدی به شهروندان تا پایان اسفند امسال در نظر گرفته شود.

علوی با اشاره به فعالیت گزارش حسابرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی افزود: این شرکت نهادی درست است که رها شده بود و در یک سال اخیر اتفاق ویژه‌ای رخ نداد که بتوانیم از آن دفاع کنیم، لذا امیدواریم با مدیریت جدید، شرایط بهتری در این شرکت ایجاد شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا