اخبار استان ها

۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، بختیار خلیقی اظهار کرد: تحقق ۱۰۰ درصدی میزان سهمیه اشتغال در بخش صمت استان نتیجه تلاش تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان و همت مدیران و کارشناسان این مجموعه است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود شش هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه اشتغال‌های شکل گرفته راستی آزمایی شده و به طور کامل رصد شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

خلیقی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان داریم که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخواست تسهیلات به ویژه تسهیلات سرمایه در گردش را داده‌اند.

وی اضافه کرد: هفت هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا