اخبار استان ها

حرکت قطار شادی در معابر اصلی و پارک ساحلی زرین‌شهر

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار سرمایه گستران، نوروز را فرصتی مناسب برای افزایش امید و نشاط اجتماعی در شهرهای ایران دانست و اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش شده است فضای خطه طلایی ایران در سال جدید متفاوت از سال‌های گذشته باشد، به نحوی که نشاط و شادابی فضای محلات مختلف شهر را فرا بگیرد.

وی ارتقای شادی و نشاط میان شهروندان را هدف اصلی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری دانست و افزود: با توجه به جایگاه آئین‌های سنتی در باور و اندیشه شهروندان تلاش شده است به نحوی عمل شود که گروه‌های سنی مختلف به ویژه خانواده‌ها از برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری بهره‌مند شوند و لحظات شادی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: حرکت کارناوال شادی، عروسک‌های بزرگ و چهره‌های نوستالژی در سطح شهر و محلات مختلف در روزهای پایانی سال به مرحله اجرا رسید که براساس نظرسنجی‌های انجام شده مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

اسماعیلی‌احمدی تاکید کرد: امروز زمان آن رسیده است که بیش از پیش حس تعلق شهروندان به شهر را افزایش دهیم، گروه سنی کودک و نوجوان همواره یکی از مهمترین جامعه هدف برنامه‌های شهرداری زرین شهر بوده است، از این رو ویژه برنامه «قطار شادی» سوم فروردین‌ماه در معابر اصلی شهر و پارک ساحلی به حرکت درخواهد آمد تا لحظات شادی را برای شهروندان به ویژه نسل جدید رقم بزند.

وی گفت: در این رویداد فرهنگی، شاد و مهیج، برنامه‌های تفریحی، بازی و سرگرمی اجرا می‌شود و تلاش شده است تا تفاوت در سلیقه، نیاز مخاطبان و گردشگران در نظر گرفته شود.

شهردار زرین‌شهر افزود: براساس برنامه زمان‌بندی توانستیم برنامه‌های نوروزی خوبی را در سطح شهر داشته باشیم که بلافاصله پس از روزهای ابتدای سال جدید جشن ماه رمضان را خواهیم داشت و ویژه برنامه‌هایی همچون جزخوانی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا