اخبار استان ها

طبخ و توزیع غذا و بسته‌های معیشتی با مردمی‌سازی طرح اطعام مهدوی

علی اخلاقی با تاکید بر بهره‌گیری حداکثری خیران از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و نقش‌آفرینی مؤثر در توسعه و جریان‌سازی خیر و احسان، اظهار کرد: پویش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان و با اهدای بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم و افطاری بین خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، به ارزشی بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درحال اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شده است، افزود: خیران با توجه ویژه به اطعام ایتام و نیازمندان، در طبخ و توزیع ۲۱۰ هزار پرس غذا بین خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، مشارکت داشته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان مردمی‌سازی اطعام نیازمندان را به منظور کمک به معاش این قشر دانست و تصریح کرد: جریان‌سازی طرح اطعام مهدوی، هر ساله از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه، با طبخ و توزیع غذا و تأمین و اهدای بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه جریان‌سازی، راهبری و جمع‌آوری کمک. ها به نیازمندان واقعی از جمله ماموریت‌های این نهاد است، ادامه داد: نیکوکاران برای سهولت مشارکت در طرح اطعام، می‌توانند با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد اقدام یا با شماره‌گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را واریز کنند و به سفره ایتام و نیازمندان برکت دهند.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا