شهر و جامعهعناوین اخبار

اصفهان حال و هوای روزهای دفاع مقدس به خود گرفت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌‌ای شهرداری اصفهان، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: اصفهان شهر شهیدان است و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فضاسازی شهری در حد و اندازه‌های نام این شهر انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ جشن در دهه ولایت (اعیاد قربان تا غدیر) به همت معاونت فرهنگی شهرداری در مناطق، افزود: این جشن‌ها در پایگاه‌های فرهنگی، مساجد، بسیج و … با استقبال چشمگیر همشهریان اصفهانی برگزار شد.

وی  در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی از سوی شهرداری اصفهان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان «ما همه رزمنده‌ایم» پیش‌بینی شده است، بیان کرد: این برنامه‌ها با همکاری بسیج، مراکز فرهنگی و معاونت‌های فرهنگی مناطق اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز برنامه‌های مختلفی را برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است، ادامه داد: از جمله برنامه‌های مهم شهرداری در هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» در منطقه ۶ است که در این ویژه برنامه آثار شهدا گردآوری و آرشیو می‌شود همچنین از پیشکسوتان عرضه ایثار و شهادت تجلیل و یادمان شهدای منطقه احداث خواهد شد.

ایشان تصریح کرد: علاوه بر برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس، فضاسازی مرتبط با این هفته در میادین اصلی، پل‌ها و خیابان‌های شهر توسط ستاد آذین‌بندی شهر اصفهان انجام شده و فضای محلات و نقاط مختلف شهر رنگ و بوی روزهای دفاع مقدس به خود گرفته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فعالیت‌های رسانه‌ای متناسب با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برنامه تلویزیونی «اینجا اصفهان» در این هفته از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه به مدت یک ساعت با اجرای سید جواد هاشمی و دعوت از مهمانان و رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان، خانواد‌ه‌های شهدای مدافع حرم و هنرمندان شاخص حوزه دفاع مقدس به گرامیداشت این هفته می‌پردازد.

ایشان اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال به نام سال «اقتصادی مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده و در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، برنامه اینجا اصفهان علاوه بر مباحث مرتبط با هفته دفاع مقدس، به بحث تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نیز می‌پردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا