اقتصادی

نوسازی ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ۱۴۰۲

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، شمس‌الدین فرزادی‌پور درباره پور اهم اقدامات انجام شده طی یک‌سال گذشته اظهار کرد: در مجموعه ایران‌ایر، ابتدا با چالش نیروی انسانی و اندکی ناملایمات صنفی مواجه بودیم که با تقویت مباحث حقوقی و ایجاد مسالمت و همدلی، وضعیت مطلوب و آرامش نسبی حاکم شد.

تفکیک صندوق بازنشستگان

فرزادی‌پور با بیان جداسازی و تفکیک صندوق بازنشستگان ادامه داد: این اقدام در راستای تکریم و رفاه بازنشستگان گران‌قدر انجام شد که از تیرماه ۱۴۰۱ مشکلی در این حوزه رؤیت نشد و چالش‌های پیشین حل و فصل شد.

پروازهای بی وقفه عتبات و جام جهانی قطر

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: پروازهای حج ۱۴۰۱، عتبات، جام جهانی قطر بدون وقفه، پشت سر هم انجام شد.

به گفته فرزادی‌پور دیگر اقدام قابل توجه، انجام چک سنگین هواپیمای ۳۳۰ برای اولین بار در ایران‌ایر بود که وارد چرخه عملیاتی شد.

وی پیگیری سرخط نگه‌داشتن هواپیماها و استمرار پروازها، گرامی‌داشت پنجم اسفند با حضور ۵۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنان در مجموعه وزارت کشور، برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی، هنری با ۲۳۰۰ شرکت کننده در رشته‌ها و موضوعات مختلف را از اقدامات سال ۱۴۰۱ برشمرد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: جلسات هم‌اندیشی و هماهنگی با مدیران عامل شرکت‌های دولتی و نیمه‌دولتی در راستای هم‌افزایی و ارتقای خدمات و پشتیبانی از پروازهای نوروزی نیز برگزار شد.

سرمایه گستران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا