اخبار استان ها

مرمت ۱۸۰ باب واحد مسکونی مددجویان توسط گروه‌های جهادی قزوین

ناصر ظاهری در گفتگویی در قزوین از بازسازی و مرمت ۱۸۰ واحد مسکونی مددجویان این استان توسط گروه‌های جهادی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: در زمینه مسکن تعداد پنج منزل مددجویی توسط گروه‌های جهادی احداث و بیش از ۱۸۰ واحد مسکونی تعمیر و تحویل خانواده‌های ولی نعمت قرار گرفته است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری نهاد متبوعش با گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه، تیپ ۱۲ مستضعفین، گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی اضافه کرد: این گروه‌های جهادی به بیش از ۸۰۰ خانواده نیازمند انواع خدمات را ارائه کردند، از جمله حدود ۱۳۰۰ خدمت دندانپزشکی شامل کشیدن، ترمیم، عصب‌کشی جراحی و معاینه، برای خانواده‌های تحت حمایت انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان ادامه داد: در ضمن گروه‌های جهادی در زمینه‌های دیگری نظیر اطعام، تأمین جهیزیه و لوازم خانگی، توزیع بسته سبد غذایی و سایر خدمات پزشکی ارائه خدمات به مددجویان هم‌استانی در یک‌سال اخیر داشته‌اند.

ظاهری تصریح کرد: انجام بیش از ۱۲۰ ویزیت پزشکی تخصصی توسط پزشکان متخصص، توزیع سبد غذایی و تأمین ۱۴۱ عدد لوازم ضروری منزل قسمتی از خدمات انجام‌شده به خانواده‌های ولی نعمت در سال گذشته بوده است که با برنامه‌ ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با گروه‌های جهادی این خدمت در سال جدید با وسعت و تعداد بیشتر صورت خواهد پذیرفت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا