بازار‌های مالی ، بورس و بانک

مقاومت گاوها کارساز شد/ جهش قیمت‌ها در بازار رمزارز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،نگارعلی_ قیمت بیت‌کوین امروز برای چهارمین جلسه متوالی افزایش یافت و با رشد قیمتی که امروز تجربه کرد، جیب معامله‌گران خود را پر پول کرد. با توجه به کاهش ارزش سهام بانکی در ابتدای هفته جاری، می‌توان پیش‌بینی کرد که سرمایه‌داران، سرمایه‌های خود را به بازار رمزارز هدایت کرده‌اند.

قیمت بیت‌کوین پس از پایین ترین سطح ۲۱۹۱۸.۲۰ دلار در جلسه دیروز،در اوایل امروز به بالاترین حد خود یعنی ۲۴۸۵۱.۶۲ دلار رسید.

در نتیجه افزایش قیمت امروز رهبر بازار رمزارز، بیت کوین به قوی ترین نقطه خود از ۲۱ فوریه رسید و نسبت به پایین ترین سطح دو ماه اخیر خود، در روند بهبود قرار گرفت. به طور کلی، به نظر می رسد که گاوها سرسخت هستند و در مسیر برخورد با سقف ۲۵۰۰۰ دلار هستند، با این حال، کمی در این مسیر سست شده‌اند زیرا شاخص قدرت نسبی در حال نزدیک شدن به سطح مقاومتی است. در زمان نگارش این مقاله، این شاخص در ۶۳.۴۱ قرار دارد که اندکی زیر سطح مقاومتی در ۶۶.۰۰ است و بیت‌کوین اکنون در ۲۴۳۶۸.۱۴ دلار معامله می شود.

اتریوم نیز امروز افزایش قیمت را تجربه کرد و از سطح مقاومت کلیدی خارج شد. در اوایل امروز اتریوم به بالاترین سطح ۱۶۹۹.۹۱ دلار رسید، که کمتر از ۲۴ ساعت پس از رسیدن به پایین ترین سطح ۱۵۷۶.۰۶ دلار بود. این حرکت در حالی انجام شد که قیمت ها از سقف بلندمدت ۱۶۷۵ دلار عبور کردند و در این روند به بالاترین حد خود در سه هفته گذشته رسیدند.

مقاومت گاوها کارساز شد/ جهش قیمت‌ها در بازار رمزارز

شاخص قدرت نسبی در زمان نگارش این مطلب در ۶۰.۲۸ دنبال می شود. برای شکستن کامل منطقه ۱۷۰۰ دلاری، گاوهای اتریوم ابتدا باید از این سقف در ۶۲.۰۰ عبور کنند.

۲۲۳۲۲۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا