اخبار استان ها

برگزاری جلسات مستمر میان مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمد نورصالحی در حاشیه نشست هم‌اندیشی استاندار اصفهان و معاونین با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان، اظهار کرد: جلسه بسیار خوب و پربرکتی در ماه مبارک رمضان در استانداری اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: نکات گفته شده توسط اعضا با حمایت و پشتیبانی مدیریت ارشد استان دنبال خواهد شد تا به نتیجه مطلوب برسد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این پیگیری مستمر و عزم جدی، وضعیت پروژه‌ها و مسائل مهم شهر اصفهان به نحو مطلوب‌تری نسبت به گذشته پیش رود و موانع برطرف شود.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: خواسته ما برگزاری مستمر اینگونه جلسات است تا آثار و نتایج ملموس و محسوس آن به مردم شهر برسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهم و بزرگی در شهر اصفهان در جریان است، اظهار کرد: به ثمر رسیدن این پروژه‌ها حمایت مدیریت ارشد استان را می‌طلبد تا در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.

نورصالحی در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری اصفهان تصریح کرد: با محوریت استانداری اصفهان کارگروهی در استان تشکیل و بالغ بر ۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری شناسایی شده است.

وی افزود: با تدبیر استاندار اصفهان مقرر شده این فرصت‌های سرمایه گذاری به صورت مجوز بی نام صادر شود تا سرمایه گذاران با اطمینان بیشتری پیش قدم شوند.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از این میزان بیش از ۳۰ پروژه در شهر اصفهان و در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری است و با عزم و همت موجود امیدواریم شهر اصفهان شاهد حضور مؤثرتر سرمایه‌گذاران باشد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا