اخبار استان ها

لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: فرزندان شما مردم عزیز در دو عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی سیلی محکمی به اسرائیل زدند و امروز اسرائیل در شوکی قرار گرفته که نمی‌داند جواب این سیلی‌ها را چگونه بدهد و قطعاً نمی‌تواند از طریق نظامی اقدام کند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود دشمن از چند طریق ورود کند که یکی از آن‌ها فرهنگی و حجاب در تابستان است لذا مردم و مسئولان امر باید آگاه باشند که دشمن از طریق حجاب و عفت‌ها ما را مورد هدف قرار ندهند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: اسرائیل وقتی سیلی خورده است به مسئله بعدی یعنی آبرو خواهد پرداخت و مثل اتفاقاتی که در افغانستان، ارمنستان، پاکستان، ترکیه و عراق افتاده است حوالی کشور ما را طوری رقم می‌زند که به مشکل اجتماعی در درون جامعه اسلامی تبدیل کند.

وی عنوان کرد: در زاینده‌رود اصفهان سال‌ها قبل نشانه آن را دیدیم که مردم و مؤمنان را به جان هم انداختند و چون از بیرون نمی‌تواند حمله کند از طریق آب اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام دیانی اضافه کرد: مسئله آب مسئله راحتی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت دشمن برای آن برنامه دارد و چهارمحال و بختیاری را به جان اصفهان، خوزستان را به جان لرستان، لرستان را به جان اصفهان می‌اندازد؛ در حالی که کل آب مورد نیاز اصفهان در همه زمینه‌ها ۸۶۰ میلیون متر مکعب است و این در حالی است که سه میلیارد متر مکعب آب شیرین از طریق اهواز به دریا می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: آب طرح ملی است و دست من و شما نیست اما دشمن ما را به جان هم می‌اندازد؛ باید حق‌آبه کشاورزان داده شود و طرح انتقال آب اجرا شود.

امام جمعه سمیرم در پایان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات تأکید کرد: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا