اخبار استان ها

صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و تمرکز بر هزینه‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۲

احمدرضا مصور در گفتگویی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان با مبلغ ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان پس از یک ماه بررسی روز بیست‌وهفتم بهمن سال‌جاری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی افزود: بودجه سال آینده نسبت به عدد ۱۲ هزار و ۳۳۳ میلیارد تومانی بودجه اصلاح شده سال جاری، ۶۲ درصد رشد خواهد داشت.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان تلاش کردیم با صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و تمرکز بر هزینه‌های عمرانی کار را به‌نحوی پیش ببریم که خدمات وسیع‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در فرایند بررسی بودجه سال آینده تمام لوایح درآمدی به‌صورت یک‌جا تصویب شد، ادامه داد: در هزینه‌های جاری تلاش کردیم به سمت صرفه‌جویی هزینه‌ها گام برداریم و در زمینه مسائل مربوط به رفاه کارکنان و شهروندان موضع‌گیری خوبی داشته باشیم تا شاهد افزایش سطح رفاه شهروندان و کارکنان باشیم.

مصور گفت: از نقاط ضعف بررسی و تصویب بودجه سال آینده شهرداری اصفهان این بود که فرصت بررسی لوایح درآمدی با توجه به دستورالعمل وزارت کشور کم بود و باعث فشردگی بیش از حد فرایند بررسی‌ها شد.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ شهرداری عدالت‌محوری است تا تمام اقشار بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند، گفت: در مباحث درآمدی بودجه تلاش شد در زمینه تعیین بهای خدمات و عوارض، با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کشور و توجه به اقشار کم درآمد، علاوه بر رونق ساخت‌وساز، هزینه‌های ساخت مسکن برای مصرف‌کنندگان افزایش چشم‌گیری نداشته باشد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا