اخبار استان ها

تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز عمار ایزدیار، ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی کرج، طی گفت‌وگویی با خبرنگاران حاضر، خبرنگاران به لوایح و مصوبه‌های این جلسه اشاره کرد و گفت: به جهت ایمن سازی تالار شهیدان نژاد فلاح و ایمن سازی حادثه ناگواری که در خط ۴ حصار اتفاق افتاد بر اساس تباصر بودجه سال جاری مقرر بود پروژه‌هایی که اعتبار آنها بیش از ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته اند در کمیسیون تلفیق بررسی و مقرر شد این دو پروژه در سال جاری ایمن سازی شوند.

وی به لایحه شهرداری در خصوص طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: با تدوین اساسنامه سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر اساس ماده ۵۴ قانون شهرداری‌ها و سازمان زیباسازی براساس ماده ۸۴ با اکثریت آرا حاضرین موافقت شد.

سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد: در این راستا شهرداری کرج مکلف شد ظرف مدت ۱۵ روز بعد از تصویب نسبت به ارائه اساسنامه سازمان‌های مذکور به شورای اسلامی شهر کرج جهت سیر مراحل قانونی اقدام نماید.

ایزدیار یادآور شد: در این جلسه همچنین مصوبه‌های کمیسیون تلفیق جهت ساخت مقبره شهدای گمنام در چند نقطه از شهر به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

ایزدیار به هشتادمین صورت جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و افزود: لایحه شهرداری در خصوص استفاده خدمتی از ۶ نفر راهبر قطار و یک نفر مدیر عملیاتی در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با قیودی مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا