خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه اصفهان
به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت در خصوص تاکید بر استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه اصفهان در جهت کاهش تردد بیان داشت : مشتریان می توانند از درگاههای تلفنی کلیه خدمات مورد نظر خود را بصورت غیر حضوری استفاده نمایند. از جمله مهمترین این درگاهها بشرح زیر معرفی میشوند :
• سامانه ۲۰۰۰: دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت
• سامانه تلفنی ٢٠١١٧: سامانه اعلام خرابی تلفن ثابت
• سامانه ی ۲۰۲۰: پشتیبانی اینترنت ،فیبر نوری و خدمات باند پهن مخابرات
• سامانه ی تلفنی ٩٩٩٠: ارائه ی خدمات موبایل همراه اول
• کد دستوری موبایل *۲۰۲۰# : ارائه خدمات تلفن ثابت و از جمله ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامک قبض،ثبت خرابی تلفن ثابت و …
• سامانه ۲۰۱۰ : ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های تجاری مخابرات ( سرویسهای دیتا و …)
• سامانه ۲۰۲۱ : سامانه ثبت شکایات مردمی در خصوص سرویسهای مختلف ارائه شده در شرکت مخابرات ایران