شهر و جامعهعناوین اخبار

خرید قطعه ای از بهشت در آستان مقدس علی بن باقر(ع) اردهال کاشان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: از آنجائیکه مقدار ۱۳۰۰۰متر مربع از املاک شخصی و مالکیتی افراد در مجاورت آستان مقدس حضرت علی بن امام محمدباقر(ع) در طرح توسعه حرم مطهر و طرح جامع مهندسی و معماری حرم واقع گردیده و لازمه اجرای طرح آزادسازی املاک مذکور ایجاد توافق با مالکین بوده است طی بررسی های کارشناسانه عوامل اجرایی آستان مقدس طرح فروش خشتهایی از بهشت که در قطعه از بهشت ( آستان مقدس ملاک دربان حضرت علی ابن باقر(ع) می باشد) کلید خورد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این طرح که با الگو گیری از طرح وقف مشارکتی و در قالب طرح مودت به اجرا درآمده است اصطلاحاً  هر متر مربع از زمین مورد نظر به مبلغ یک میلیون ریال ارزش گذاری  گردیده و بسته به توان مالی خیرین، واقفین، و افراد متقاضی خریداری و به آستان مقدس هدیه می شود تا در طرح توسعه حرم مطهر مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه افزود: این طرح که با استقبال بی نظیر زائرین، مسافرین، و مجاورین حرم مطهر روبرو شده خیرین، مسافرین و زائرین با مشارکت همدیگر اقدام به خرید و اهداء قطعه ای  از املاک مورد نظر نموده و با این اقدام خیر و خداپسندانه قطعه ای از بهشت را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در ادامه خاطر نشان کرد: گفتنی است این طرح همزمان با آغاز طرح آرامش بهاری و تحویل سال نو در آستان مقدس شروع و تا اختصاص و اهداء کلیه قطعات توسط خیرین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: متقاضیان می توانند جهت مشارکت در این امر مهم با مراجعه به آستان مقدس و دریافت رسید در طرح توسعه حرم مطهر ملائک پاسبان حضرت علی بن امام محمدباقر(ع) مشارکت داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا