بازار‌های مالی ، بورس و بانک

«کاش سکه‌های ۲۵ تومانی را از سر سفره هفت‌سین می‌دزدیدم»/ «کاش من هم سکه ۲۵ تومانی بودم»

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، خبر «رازگشایی از یک ادعای جنجالی: چرا در اینستاگرام می گویند سکه‌های ۲۵ تومانی ۵ میلیون تومان خریدار دارند؟» با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران همراه شد؛ تعداد زیادی از کاربران این خبر را شایعه‌ای در حد «جیوه‌های قرمز گران‌قیمت در چرخ‌های خیاطی قدیمی» توصیف کردند.

:

زور سایبرتراک به فورد چربید!

رازگشایی از طرح جنجالی وزارت ارتباطات برای پیام رسان های ایرانی!/ داده های مشترکان ایرانی لو می رود!

کاربری به نام علی در واکنش به این خبر نوشت:« یک روز جیوه چرخ خیاطی و حالا هم سکه ۲۵۰ ریالی !؟» و کاربر دیگری نیز به نام فاطیما در واکنش به این خبر نوشت:« چرخ خیاطی تموم شد حالا نوبت سکه ۲۵ تومانیه .خدا به داد ما برسه.» و کاربر دیگری نیز به نام حسین در واکنش به این خبر نوشت:« عزیز بزارین حالا چرخ خیاطی ها فروش بره بعد اینو بگین هنوز چرخ خیاطی توی بورس هست.»

تعدادی از کاربران نیز ارزشمندی این سکه‌های ۲۵ تومانی را تایید کردند، اما نه به دلیل فلز به کار گرفته شده در آن‌ها، بلکه به دلیل کمیابی سال ضرب ۱۳۸۰ این قبیل سکه‌ها و تقاضای بالا از سوی کلکسیون‌دارها؛ کاربری به نام ام‌یک در واکنش به این خبر نوشت:« تمام سکه های ۲۵ تومنی این قیمت نمیخوره و تنها ضرب سال ۱۳۸۰ است که تا ۵۰۰ یا ۶۰۰ هزار تومن فی میخوره نه ۵ میلیون تومن و اونم بخاطر کمیاب بودنش است. بقیه سکه ای ۲۵ تومنی حداکثر قیمتش با وزن ۱۰ گرم، ۲۵۰۰ تومن است.»

کاربر دیگری نیز به نام ناشناس در واکنش به این خبر نوشت:« فکر نکنم به دلیل اینکه در این سکه ها برنز و نیکل هست به این قیمت معامله بشه! یا دروغه یا دلیل دیگه ای داره!! مگه چند گرم در این سکه ها برنز به کار رفته! اگه این جوری باشه باید برنز کیلویی ۱۵۰ میلیون تومن باشه تا ۳ گرم برنز داخل یک سکه رو ۵ میلیون تومن بخرند!!!»

در این بین برخی از کاربران واکنش متفاوتی به این خبر نشان دادند و از اینکه سکه‌های ۲۵ تومانی را در گذشته نگه نداشتند، ابراز پشیمانی کردند؛ کاربری به نام ناشناس در واکنش به این خبر نوشت:« ای خدا!!! اون همه سکه ۲۵ تومانی سرسفره هفت سین میذاشتم. اگر می دونستم چندتا شو برای سالهای بعد نگه میداشتم الان نونم توروغن بود. حالا کجا باید فروختش یا درواقع خریدارش کجاست وکیه؟!»

یکی از کاربران در این بین واکنش جالبی به این خبر نشان داد؛ کاربری به نام عباس دژمخو نوشت:« ایکاش من هم یک سکه ۲۵۰ ریالی بودم.»

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا