اخبار استان ها

انتقاد عضو شورای شهر تهران از کم‌کاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، میثم مظفر امروز _یک‌شنبه بیست‌ویکم اسفند _در یکصدوسی‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شهردار تهران که در برنامه پیشنهادی خود به شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد، ایجاد نهضت پارکینگ‌سازی در سطح شهر بوده است.

وی افزود: آمار اعلام شده از سوی مراجع ذی‌ربط در شهرداری این کلان‌شهر نشان می‌دهد سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران کم‌کاری جدی در احداث پارکینگ در سطح شهر تهران داشته است.

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: رقم تقریبی درآمد شهرداری ناشی از محل عوارض کسر پارکینگ در سال گذشته ۱,۱۰۰ میلیارد تومان و امسال نزدیک به ۲,۲۵۰ میلیارد تومان بوده است و بر اساس قانون این مبلغ باید برای احداث پارکینگ در سطح شهر تهران استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق بیست‌ودوگانه پایتخت امسال احداث چهار پارکینگ توسط شهرداری آغاز شده است و سه پارکینگی مشارکتی در دستور کار قرار دارد که هنوز موافقت اصولی آن دریافت نشده است.

مظفر افزود: این نوع کارکرد در احداث پارکینگ قابل قبول نیست و شورای اسلامی شهر تهران از مدیران حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به‌ویژه از سازمان حمل‌ونقل ترافیک انتظاری بیشتر از این عملکرد دارد.

مظفر ادامه داد: شهرداری تهران باید از منابع اختصاصی برای توسعه پارکینگ‌ها استفاده کند و گزارش اقدامات را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا