اخبار استان ها

شهروندان از سرویس‌کاران مجرب برای نصب وسایل سرمایشی کمک بگیرند

یوسف صاحبدل در گفتگویی با اشاره به راه‌اندازی وسایل سرمایشی، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرم، راه‌اندازی و استفاده از وسایل سرمایشی و کولرها توصیه می‌شود نکات ایمنی رعایت شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی افزود: هرساله با آغاز فصل گرما و راه‌اندازی وسایل سرمایشی (کولرها)، حوادثی نظیر برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع رخ می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان برای کاهش هزینه‌ها، شخصاً اقدام به سرویس کولرهای آبی و گازی می‌کنند و به دلیل آگاهی نداشتن کامل در این زمینه و سهل‌انگاری باعث آسیب بروز حادثه می‌شوند.

صاحبدل اضافه کرد: شهروندان با بهره بردن از سرویس‌کاران مجاز و رعایت نکات ایمنی در راه‌اندازی کولرها، از خطرات در امان هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان حتی‌المقدور از سرویس‌کاران مجاز و مجرب برای راه‌اندازی و سرویس وسایل سرمایشی کمک بگیرند و قبل از انجام هر اقدام، اعضای خانواده و ساکنان را مطلع کنید تا از وصل کردن ناخواسته جریان برق تا اتمام کار پیشگیری شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: شهروندان قبل از آغاز کار روی کولرها، برق ورودی این وسایل را کاملاً قطع و سپس دست به کار شوند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا