اخبار استان ها

عیدی کانون‌های مساجد خراسان شمالی به ۱۲۰۰ خانواده محروم

تقی صادقی در گفتگویی در خراسان شمالی اظهار کرد:، به همت فعالان کانون‌های مساجد خراسان شمالی در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز میان خانواده‌های محروم توزیع شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ مرحله از این دست کمک مومنانه انجام شده است، افزود: این بسته‌های معیشتی از سوی مؤسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه و به استان ارسال شده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در اسفراین و بام و صفی‌آباد ۱۴۲ بسته گوشت نذری، جاجرم ۱۳۱ بسته، راز و جرگلان ۱۰۰ بسته، شیروان ۱۴۴ بسته، فاروج ۱۰۰ بسته گرمه ۱۰۲ بسته و نیز مانه و سملقان ۱۱۵ توزیع شده است.

صادقی سهمیه شهرستان بجنورد را ۳۶۵ بسته گوشت نذری عنوان و اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری «امام سجاد علیه السلام»، «رمضان»، «علامه امینی (ره)» و نیز «جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام» روستای باغچق رابطین توزیع بسته‌های همدلی در مناطق شهری و روستایی شهرستان بجنورد بودند.

وی گفت: در مراحل قبلی رزمایش فوق که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده است، بیش از ۲۱ هزار و ۶۰۰ خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا