اخبار استان ها

برگزاری مسابقات ورزشی موجب افزایش نشاط در جامعه می‌شود

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفتگویی اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان محلات رشت با حضور ۷۸ تیم در ۲۶ گروه سه تیمی در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی هر شب از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، تربیت بدنی سپاه مرکزی رشت، اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال گیلان برگزار می‌شود و تماشای آن برای عموم شهروندان رایگان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام محلات رشت با بهره‌گیری از تجارب ادوار گذشته، امسال با شکل و نظم بهتری در حال برگزاری است، تصریح کرد: مسابقات فوتسال طرفداران زیادی در رشت دارد و امسال نیز مورد استقبال بسیار خوب شهروندان این شهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در محلات، موجب افزایش شادی و نشاط جامعه و کشف استعدادهای ناب ورزشی از بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

واثق‌کارگرنیا خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت همواره به دنبال آن است تا نسبت به تمام رشته‌های ورزشی نگاه ویژه داشته باشد و با برگزاری مسابقات مختلف در این شهر، بین شهروندان شور و نشاط ایجاد کند.

به گزارش سرمایه گستران، شهر رشت مرکز استان گیلان ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا