اخبار استان ها

مدیریت شهری پیشرفت روزافزون را سرلوحه اقدامات قرار داده است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، مصطفی رحیمی در جلسه‌ای با مشاوران طرح پروژه تجاری، اداری ارکیده مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری مبارکه را جلب رضایت شهروندان عنوان و اظهار کرد: این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری مبارکه حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روزافزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

سرپرست شهرداری مبارکه با تاکید بر ضرورت انجام مطالعات کارشناسی در اقدامات عمرانی، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از مشاوره کارشناسان ذی‌صلاح، مطالعات کارشناسی را سرلوحه اقدامات و پروژه‌های عمرانی شهرداری قرار داده‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه کارشناسی و مطالعات دقیق پیش از اجرای پروژه‌های شهری تأثیر قابل توجهی در بهبود کیفیت عملیات اجرایی پروژه‌ها دارد، تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی در اجرای پروژه‌های شهرداری بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی در حوزه عمرانی و انجام مطالعات کارشناسی در این حوزه است.

وی اضافه کرد: احداث پروژه تجاری، اداری و فرهنگی ارکیده یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری است که به عنوان پروژه محرک توسعه در دستور کار شهرداری مبارکه قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری مبارکه با بیان اینکه سازه نیمه‌کاره این پروژه بیش از یک دهه در مجاورت باغ بانوان مبارکه رها شده بود، تاکید کرد: شهرداری در دوره‌ای قصد داشت این مکان را به تالار فرهنگی شهر تبدیل کند؛ بتن‌ریزی سقف و ستون آن را انجام داد، اما به دلیل کمبود منابع مالی این پروژه نیمه‌کاره رها شد.

رحیمی ادامه داد: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره و تصمیم مدیریت شهری در دوره ششم، آغاز عملیات احداث پروژه ارکیده به عنوان یک تکلیف شهرداری مبارکه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسائل مرتبط با این پروژه از جمله طراحی معماری، طراحی سازه، مسائل و مشکلات قانونی و مصوبات لازم این پروژه از حدود یک سال گذشته در دستور تیم شهرداری مبارکه قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری مبارکه افزود: فضاهای تجاری، اداری، فرهنگی، سینما، سالن اجتماعات، رستوران و کاربری‌های دیگر در این پروژه در نظر گرفته شده و قرار بر این است که ایستگاه اصلی اتوبوسرانی شهر مبارکه در مجاورت پمپ بنزین و حدفاصل مجموعه ارکیده و باغ بانوان احداث شود.

رحیمی اضافه کرد: سیاست کلی شهرداری مبارکه بر این است که بازار، امکانات حمل‌ونقلی و فضاهای اداری شهر با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات ترافیکی مرکز شهر به این سایت منتقل شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا