اخبار استان ها

پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود

محمدحسین علی اکبری در گفتگویی در قم، اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در سال ۱۴۰۲ به دنبال تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی در بلوار محتشم کاشانی بود که قسمت عمده پروژه اجرایی شده است و در سال جدید نیز تکمیل می‌شود.

وی افزود: تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی بیست متری جنب اداره پست و احداث کانال و جدول گذاری کوچه ۵۲ خیابان شهید اسد پور در بلوار ۱۵ خرداد از دیگر پروژه‌های منطقه در حوزه پیشگیری از آب‌گرفتگی بود که انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه ایمن سازی تونل غدیر، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی احداث سه پله فرار در این تونل انجام شده که برای یک مورد عقد قرارداد انجام شده است و سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: احداث زیرگذرهای خدماتی بلوار پیامبر اعظم (ص) که از تأکیدهای شهردار بود را از سال گذشته آغاز کردیم. این زیرگذرها دارای چند چشمه سرویس بهداشتی است که در مناسبت‌ها می‌تواند مورد استفاده زائران قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این زیرگذرها در محدوده منطقه یک و دیگری در محدوده منطقه پنج شهرداری قم است، گفت: سال ۱۴۰۲ خاکبرداری این زیرگذر انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه این زیرگذر در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در بودجه شهرداری منطقه یک، ۱۵ میلیارد تومان برای این مسئله در نظر گرفته شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا