اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ فروردین‌ماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اصلاح هندسی و ایمن‌سازی معابر شهر قزوین

مجتبی جانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از اجرای اصلاح هندسی معابر شهر با هدف روان سازی ترافیک خبر داد و گفت: ایمن‌سازی معابر و اصلاحات هندسی از مهم‌ترین پروژه‌هایی ترافیکی است.

مدیریت شهری رباط کریم ۵۰ میلیارد تومان برای احداث دو سکوی مترو اختصاص داد

یونس غفاری، شهردار رباط کریم گفت: مدیریت شهری ۵۰ میلیارد تومان برای احداث دو سکو مترو در این شهر نظر گرفته است, و آماده احداث بزرگترین پارک جنگلی غرب استان تهران هستیم.

امکان خرید بسته‌های مدت‌دار طرح ترافیک در پایتخت فراهم شد

عمار سعیدیان فر، معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران جزئیات بسته‌های مدت‌دار طرح ترافیک را اعلام کرد.

۴۰ درصد بودجه شهرداری خوی صرف مناطق محروم شده است

حسن نصرالله پور، شهردار خوی گفت: ۴۰ درصد بودجه سالانه این نهاد صرف بهبود و گره گشایی در مناطق محروم این شهر شده که نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

طرح “کاشت نهال، میراث ماندگار” در آمل اجرایی شد

حسن مهدوی‌فر، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل در اینباره گفت: در پی فراخوان منتشر شده از سوی سازمان برای این طرح عمومی، خوشبختانه در گام نخست شهروندان استقبال خوبی داشتند وبا همراهی شهروندان قصد داریم این طرح را در فضای شهری آمل توسعه دهیم.

اتمام ترمیم و بازسازی کانال ایلی‌سو در مردادماه سال جاری

اکبر پورخردمند، شهردار منطقه سه تبریز از تداوم بازسازی اساسی فاز اول و دوم کانال ایلی سو به طول ۶۸۰ متر حدفاصل خیابان حکیم نظامی تا چهارراه ابوریحان خبر داد و گفت: عملیات ترمیم و بازسازی این کانال مردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

اکران طرح‌های آموزشی و فرهنگی ویژه ماه رمضان در سطح شهر

به همت اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان تبلیغات آموزشی ماه مبارک رمضان در بیش از ۲۰ نقطه شهر به اکران در آمد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا